
Mgr. Marie Vosmíková
Psychologické poradenství, kariérové poradenství
Vystudovala psychologii na filozofické fakultě Univerzity Karlovy a bakalářské studium sociologie také na FF UK. Během studií absolvovala semestr na finské Univerzitě v Jyväskylä.
Má komplexní výcvik v krizové intervenci a další výcviky v oblasti prevence rizikového chování, poradenství a diagnostiky. Od roku 2017 se věnuje programům všeobecné primární prevence na školách a od roku 2022 pracuje jako školní psycholožka na gymnáziu. Vede skupinu osobnostního rozvoje pro děti na 2. stupni vzdělávání a vzdělávací akce pro pedagogy a lektory v oblasti školské prevence a osobnostně sociálního rozvoje. Od roku 2023 je frekventantkou výcviku kognitivně behaviorální psychologie.
Ve své praxi se věnuje mladým lidem s úzkostnou a depresivní symptomatikou. Dále se zaměřuje na kariérové vzdělávání a poradenství.
V Centru Hladina poskytuje psychologické poradenství pro děti od 12 let, dospívající, dospělé a rodiče. S klienty pracuje pod pravidelnou supervizí.
Pracoviště: Černá 1705/13, Praha 1 Nové Město
tel: 604 518 167 mail: Vosmikova@CentrumHladina.cz
Ceník:
Individuální psychologické poradenství, 50 minut | 1000,-Kč |
Rodinné psychologické poradenství, 75 minut | 1500,-Kč |
Telefonická konzultace pouze pro stávající klienty, 15 minut | 500,-Kč |
Orientační pracovní doba:
Pondělí: odpoledne
Pátek: odpoledne
Uvedená pracovní doba je pouze orientační, zda máte s terapeutem průniky možných časů. Nemůžeme garantovat dostupnost všech termínů. Některé termíny jsou již dlouhodobě zabrány, zvláště jedná-li se o pozdější hodiny.
Podmínky :
Objednání je oboustranně závazné. Objednáním vzniká smlouva o rezervaci času. Smlouva vzniká i ústní dohodou. Platbu za služby hradí klient na místě, či v případě online formy bezprostředně na zadaný účet spolu s variabilním symbolem.
Možnost zrušit domluvené sezení bezplatně je 48 hodin dopředu. Při pozdějším zrušení termínu musí klient uhradit sezení v plné výši.
Centrum Hladina není zdravotnické zařízení, není ve smluvním vztahu se zdravotními pojišťovnami. Poskytovatelé služeb nemají povinnost vést o klientech dokumentaci a poskytovat záznamy o klientech jiným institucím ke kontrole. Důvěrnost a anonymita klientů vně centra je plně zachována.