Mgr. Jakub Sommer

Mgr. Jakub Sommer

Poradenský pracovník, kouč, lektor

Poradenství pro dospělé a dospívající od 15 let

Vystudoval magisterské studium na Fakultě humanitních studií Univerzity Karlovy.  Absolvoval výcvik v koučování (QED GROUP), komplexní výcvik v krizové intervenci (Remedium), výcvik v paliativní péči (Cesta domů), je ve výcviku  4 Uši  – Mediace pro život. Pokračuje ve vzdělávání v práci s lidmi v rámci systematického psychoterapeutického výcviku v integrativní gestalt terapii (INSTEP), který je certifikován u České asociace pro psychoterapii a akreditován u Evropské asociace pro integrativní psychoterapii.

Pracoval 10 let v bankovním sektoru. Působil jako učitel, kariérní poradce na střední škole, kde provázel studenty i zaměstnance školy tématy komunikace a Well-beingu. Individuálně se věnuje dospívajícím a dospělým v oblasti kariérního poradenství v rámci koučovacího procesu. Klientům nabízí  průvodcování na jejich cestě k pochopení kým jsou, po čem doopravdy touží a jak mohou dosáhnout rovnováhy ve svém životě. 

V Centru Hladina poskytuje poradenství pro dospívající, dospělé a rodiče.

Pracoviště: Kafkova 547/29, Praha 6 Dejvice 

mail: Sommer@CentrumHladina.cz

Ceník:

Individuální poradenství, koučování 50 minut    1200,-Kč
Telefonická konzultace pouze pro stávající klienty, 15 minut  500,-Kč

Orientační pracovní doba:

Pondělí: 

Úterý: 

 

Uvedená pracovní doba je pouze orientační, zda máte s terapeutem průniky možných časů. Nemůžeme garantovat dostupnost všech termínů. Některé termíny jsou již dlouhodobě zabrány, zvláště  jedná-li se o pozdější hodiny.

Podmínky :

Objednání je oboustranně závazné. Objednáním vzniká smlouva o rezervaci času. Smlouva vzniká i ústní dohodou. Platbu za služby hradí klient na místě, či v případě online formy bezprostředně na zadaný účet spolu s variabilním symbolem.

Možnost zrušit domluvené sezení bezplatně je 48 hodin dopředu. Při pozdějším zrušení termínu musí klient uhradit sezení v plné výši.

Centrum Hladina není zdravotnické zařízení, není ve smluvním vztahu se zdravotními pojišťovnami. Poskytovatelé služeb nemají povinnost vést o klientech dokumentaci a poskytovat záznamy o klientech jiným institucím ke kontrole. Důvěrnost a anonymita klientů vně centra je plně zachována.